MediaBuzz bij LoveLifeRun

De nu roze MediaBuzz, die al een tijd actief is in Hilversum, blijft zich ontwikkelen en vernieuwen. Deze elektrische kar, die oorspronkelijk door een groep enthousiaste Hilversummers is opgezet, vormt de kern van ons initiatief om media en inwoners te verbinden. Zowel de gemeente, het Stadsfonds als Dutch Media Week hebben financiële bijdragen geleverd om de Buzz verder te ontwikkelen. De vormgever van Beeld en Geluid heeft geholpen om de kar eruit te laten zien als een miniatuurversie van het Beeld en Geluid gebouw. Met steun van mediabedrijven zoals Sonos, NPO, UnBranded, en anderen, en met de hulp van de mannen van het KlusKlooster voor kluswerkzaamheden, wordt de Buzz voortdurend verbeterd. Met de MediaBuzz willen we Hilversummers niet alleen informeren, maar ook inspireren en betrekken.

Onlangs speelde de Buzz een toffe rol bij de LoveLifeRun in Hilversum, een hardloopevenement dat meer was dan zomaar een sportieve activiteit. Stoere (ex-)kankerpatiënten, samen met hun naasten en behandelaars, trotseerden de 5 kilometer lange route om geld in te zamelen voor baanbrekend kankeronderzoek. De run bood een inspirerende manier om machteloosheid om te zetten in kracht en liet zien hoe de gemeenschap samenkomt in de strijd tegen kanker.

Actueel